Czy można zamienić lekcję w przygodę i sprawić, by praca z lekturą nie była nudna?
    Jest na to wiele sposobów. Można wykonać lapbooki, lektury w pudełku lub na wieszaku, makiety itp.
Kolejnym ze sposobów jest zorganizowanie lekturowego escape roomu. Niestety, teraz nie można przygotować go stacjonarnie, dlatego uczniowie muszą zadowolić się wirtualnym pokojem zagadek. Taka okazja nadarzyła się podczas omawiania „Quo vadis” w klasie VIII b i „Kamieni na szaniec” w klasie VIII a. Pierwsza grupa musiała uratować Ligię i Winicjusza,  druga natomiast, odłączyła się od wycieczki i znalazła się w okupowanej Warszawie, w mieszkaniu „Rudego”, skąd musiała się wydostać…
Uczniowie, którzy nie pierwszy raz bawili się w ten sposób, świetnie poradzili sobie z wszystkimi zadaniami i wypełnili misję.

Opracowała:
Edyta Wojciechowska

 



Galeria zdjęć: